Long time no see

Tjena tjena! Livet går på ultraspeed och jag vet knappt vad jag heter. Snabb update om vad som hänt den senaste veckan:
Har gått och blivit en i mängden och faktiskt köpt mig en iPhone
Skaffat jobb på Callup (första dan idag)
Slukat en bok på fem röda efter att Mysow hade läst den, Elsas Mode
Hunnit tröttnat på skolan
Inte haft tid att träna fastän jag fick friskiskort när jag fyllde
Varit i Spanien över fyra dagar (kom hem inatt, drar in lite bilder därifrån i ett inlägg senare)

Nu sitter jag och känner mig lagomt wannabe inne på waynes alldeles själv med datan och en chailatte. Lol


Kommentarer
Postat av: It's a beautiful daaaaaaaaay

HAHAHA ENSAM MED LATTE PÅ FIK = BLOGGAREEEE!!!!

2011-08-31 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0