p&l, vilket jävla spex!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så va man hemma, skönt att gå på en toalett där man faktiskt inte behöver stirra på andras bajs. Har haft en sjuk jävla vecka. Våtservetter, torrshampoo, ravioli på burk, langos, nerspydda filtar och tältar med ciggfimpshål får sammanfatta min vecka. Nu ska jag ta en lång jävla stödvila innan jag ska catcha up some lost time med mina vänner på paradise danmark. Vem fan vet vad som hänt medans jag var borta? Kanske jacob är straight nu? I wish i wish...

Tog med mig min gamla ruttna digitalkamera, blev inte många bilder och inga vidare kvalle på dom heller, dom andra brudarna knäppte meeeera dom så det blir inga bilder här från pl ellä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0