sleepyhead

Morning! Ställde klockan på tio för jag tänkte steka järnet. såg at solen kom och gick lite som den ville, sen ville tydligen blåsten också dampa loss lite. så jag gick in igen och sov lite till! Idag är planerna att jag faktiskt ska ta och klippa gräset(?!) måste få in en slant till p&l biljetten,  sen mat i magen hos farmor, senare kommer Martina och Sara hit. Vi ska laga delicious mat och hänga hela långa dagen! Dagens humör är i alla fall på topp, taggar inför helgen nå styggt, linas fest på fredag, sen forsätter vi med klassfest på lördag, kommer bli grymt!

Nu ska jag vakna till med david guetta och brumma igång cut-the-grass-maskinen!





Bilden är helt orelevant till texten, men slänger med den!
Just because it makes me happy!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0