stekt fläsk

Tjeeeeenare mannen! Ovster häär, fast så vare ju inte nu.
Idag dör jag, hatar sol när det blir för varmt, hatar solen när den är borta för då fryser jag. Försökte införskaffa mig lite bränna nu morgon men jag blev så jäkla rastlös så jag hade ingen lust att ligga kvar. Bättre när man är utomlands och har en pool att hoppa ner i! Sååå, om vi skaffar en pool kan jag överväga att sluta tjata om att åka utomlands.. hmm..

Aja, bestämde mig för att sticka ut och springa en runda, när jag kom vid gammelgården hade jag helt glömt bort att det svergies nationaldag för där fastnade jag nämligen i en trafikstockning av en hel orkester! När jag kom hem var jag genomsvettig, verkligen genooooomsvettiggGGG! Dog. Sen åkte jag in till stan med mamma och rune, shoppa lite nya utemöbler och blommor och sånt där nödvändigt. Snart blire pizza för andra gången på tre dagar, gogo!

Aja, harääää




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0