Ack, Sundbyberg

Dansen är så sjuuukt rolig! Svettas som en apa, men de är ju såna äckliga bilder jag brukar lägga upp här på min hemskt besökta blogg. (host, not). Min och eves wok blev snarare en creme fraiché sörja, men fan den va god ändå. Vi lyckades ju göra den eller hur?!

Hade nyss ett långt samtal med Martina, min personliga coach vad det gäller pluggning till prov, tack för att du finns ängel. Funderar på och slänga mig i sängen och läsa engelskaboken. Yes det gör jag.

Smell you laters



Kommentarer
Postat av: Evoluuuu

Vi ska fan bli kockar! Och aldrig mer använda crème fresch i wok, men, då vet vi det. :D

2011-10-27 @ 07:17:15
URL: http://oestblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0