Högertrafik, jo tack jag vet.

Idag när vi kom till skolan möttes vi av camillas övertaggade blick och ännu ett nytt bokföringsprogram, kill me slowly.

Kirrade ny klocka efter skolan, lite halvt glad än att den andra gick sönder nu när man fick ut en maffigare på försäkringen! Stora, silvriga grabbklockor runt handleden, 2 die 4. Hööhö

Sen mina kära, klockan halv fem till åtta, det vill säga i tre och en halvtimme, satt jag på ya trafikskola och lyssnade på en gammal man prata om högerregel. Säger det en gång till: kill.me.slowly...

Just nu sitter familjen samlad i soffan framför tvn och kollar på fotbollen, brukar fan inte tycka om och kolla på sport på tv. Men attans, här sitter jag, som en tvättäkta Svensson, hoppandes upp och ner i soffan när svenska dojjor sätter bollen i nätet.

Slänger upp en bild på mig och sötogge i skolan, pilkens råsnygga telebobbo och självklart klockan som pryder mig likt en jävla glassko, med andra ord, väldigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0