Tensider och andra molekylhelvetes föreningar

Ja, prov på fredag. Naturkunskap. Med Bengt. Stammande, såpaluktande, hets-bengan. Ja. Jag är inte taggad.

Jag och eve skulle plugga efter skolan men med en all-ätandes lillebror och en påse ostbågar fick vi inte mycket gjort.

sen inhandlade jag födelsedagspresent med laiden och wick, till Martina (som fyller på fredag). Det. Det är jag taggad till. Till tusen.

Dans idag också, började på raggan, känner att de där med röv och höfter inte e min grej riktigt, men vafan.. Haha

Nä, nu ska jag sluta dricka te, kolla på fula youtube klipp och faktiskt göra nå vettigt, i ungefär en timme, då äre the mentalist. Vill inte missa. Nejnej.

Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0