Död åt winkonto

Idag mina kära vänner har jag bestigit Mount Everest, sprungit ifrån Usain Bolt, hoppat bungyjump utan lina och överlevt! Nej, men nästan... Idag har jag nämligen gjort bokföringsprov! Det här äckliga provet har legat över mig som ett askmoln och förpestat mina dagar. Men nu, nooo moooore! Inge mer bokföring och jag är så lycklig att jaaaa vettefan.

Okay, snabb uppdatering i bilder av vad jag haft för mig de senaste dagarna:



Varit ute på tattaräventyr i kylan med my lady johanna.



Jobbat i garderoben på Ladies Night med Jollaaa!



Träffat Micke på tåget som förövrigt bor i Uppsala, chocken.. glädjen!



Spelat Wordfeud, oooh vad jag har spelat wordfeud, skadad.



Ätit svamp! (dock inte allt, men nästan??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0