Fest hos laden

Hey y'allllll. Idag gjorde vi en laden(elida)-version av fest hos mange i klassrummet. Haha. Fulaste. Roligaste. Idag. Redovisning på socialkunskapen också, eller det beror ju på hur man tolkar redovisning. Film/diskussion/lärarenpratartjugofyrasju, JA. 

Hur som haver, efter skolan åt jag, bror och mor på O'learys. En smarrig blue cheese burgare tröck jag i mig. Yumm! Sen gick jag och mamma på bio, "jag saknar dig". Ja, alltså.. random film! Jag grät nästan hela filmen, men ändå så garvade jag ihjäl mig vissa gånger för den var så pinsamt gjord. Alltså, ja. Ni som sett filmen kanske förstår vad jag menar!

Nu har jag krypit ner i sängen och tänkte dra på en film att somna till. Nighty




Juste, spexade som unicorn i matsalen oxå.



Slänger med en bild på Spenny med, bara för att hon är så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0